Service agreements

DEIF’s service agreements offer huge advantages in terms of priority and price.

The content of these service agreements may vary and can for instance include:

  • Dedicated contact person and global availability
  • Situation assessment reports
  • Frequent health checks of the installed DEIF equipment
  • Firmware updates and exchange of critical components
  • Tailored staff training sessions
  • Retrofitting offers
  • Test partner for new and innovative solutions

Please contact us for pricing details.

Looking for something else?

We're happy to assist you on location no matter where you are. We'll also help in specifying your power project for any land-based application, offering our cradle to grave services.

Départements

  • All
{{ctrl.officeGroups[number]}}

Contacts

Tél:

Fax:

Email:

Marché

Heures d’ouverture

Service

Need help?

Simply grab the phone and give us a call or send an email. We'll get back to you quickly!

+45 9614 9600 |

Servez-vous

Tout notre catalogue de documentation technique approfondie est disponible gratuitement en téléchargement.  Consultez-le maintenant.

Réinitialiser les filtres
Afficher tous les produits liés

Actualités

Vous cherchez un logiciel, de la documentation, ou un livre blanc?

Caractéristique unique de DEIF depuis des décennies, nous proposons un accès gratuit et sans restriction aux mises à jour de logiciel, à une documentation technique détaillée par produit, ainsi qu’à des livres blancs instructifs et stimulants sur des sujets de demain ayant trait à l’industrie.